Tidiga dagar och bilder från instagram

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
För första gången på flera veckor så är jag äntligen hemma tidigt! Även fast jag älskar att sitta kvar i skolan, plugga och umgås med vänner så är det skönt att vara hemma innan det blivit mörkt för en gångs skull. Jag har blivit så van med långa skoldagar så att jag nästan glömt bort hur skönt det är att komma hem, dra på sig myskläder och slappa i soffan och äta mellis.
 
Passade på ätt fixa två goda mackor till mellis, mums! Älskar kombinationen ost, tomat + salt och peppar!
 
Förra veckan bestämmde jag mig för att kapa mina längder. Jag är så nöjd med resultatet!
 
Älskar pesto, det är definitivt topp 10 på min lista med favoriträtter. Här har vi lite basilika som jag ställde i
min tekopp för att det skulle se lite snyggt ut! Det vart dock problem när jag skulle dricka te...
 
Hösten är här så både halsduk och Dr.Martens åker på!