Godkväll kära ni

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Jag vart sjuk, igen. Men nu är jag frisk! Det är så skönt att äntligen kunna andas normalt, att kunna gå i trappor utan att behöva ta pauser och att faktiskt vara i skolan. Det blev väldigt tråkigt där ett tag, att bara vara hemma och slöa i sängen med täppt näsa och illamående.
 
Jag har inte varit så värst aktiv på bloggen, men så blir det när man börjat skolan och jag är inte ett dug ledsen över det! Jag ska dock försöka ta med mig kameran ut lite mer så att när ni väl blir uppdaterade, så blir det på riktigt. Just nu har jag tyvärr inga nya, mysiga bilder som jag länner för att dela med mig av här. när man varit sjuk så blir det inte så värst mycket fotograferande... MEN instagram har jag dock varit lite aktivare på. Om ni känner för att följa ett konto fyllt av natur, böcker, té, kläder och vintageinsprirerade fotografier så kika gärna in hoss mig på @ellendahlstrom ! Här får ni ett litet smakprov!
 
Varge måndag och tisdag har jag fotolektion i skolan. Perfekt när man inte känner för att sitta inne!
Min nya blus från Gina Tricot med små Eiffeltorn på. Älskar den!
Glass är gott...
Söndagens frisyr!