O helga natt

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hejsan! På eftermidagen har Emina varit här. Det var tänkt att vi skulle plugga, men det blev inte så mycket av det... Istället fikade vi en massa och pratade strunt. För ett tag sedan kom jag hem från O Helga Natt. Som ni säkert redan vet så är det en stor julkonsert som hålls vid Stortorget här i Örebro varge år. Det var så mysigt och helt proppfullt med folk! Men vi fick ändå hyfsade platser. Efter en och en halv timma som resulterade i många rysningar (både pga underbar sång och kyla) så är jag supertrött, även fast klockan inte äns är åtta! Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll. Själv ska jag läsa Game Of Thrones (man blir ju aldrig klar...) och försöka att inte somna!
 
Sofia
Written:

Så mysigt det ser ut! :-)

Svar: Jaa det var det :)
Ellen Dahlström


Cindy
Written:

Åh, vad mysigt med julkonsert! :)

Svar: Visst är det! :)
Ellen Dahlström


Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik
Written:

Det ser kallt ut. Men mysigt! :)

Svar: Ja det var det haha :)Kram
Ellen Dahlström


Ida Nilsson
Written:

Jag håller med ovanstående talare, det ser kallt ut! Men väldigt mysigt samtidigt ^^

Svar: Ja det var vääldigt kallt :)
Ellen Dahlström


Annster
Written:

Mysigt :)


Yohanna i Las Palmas
Written:

Vi var också där, men fick gå hem innan finalen på grund av förfrusna fötter.
Stämning är ordet.

Hälsningar
Yohanna


aliengirl- art is my life
Written:

Jag önskade det kunde hållas något sådant varje år i min stad med! :)


LORISSA LOVEBOMB
Written:

FANTASTISKT :)


mysigt det ser ut :D


Junitjej
Written:

Vackert!


Emma Julmust
Written:

VINN 3 BACKAR APOTEKARNES JULMUST LAGOM TILL JULAFTON!

http://julmust.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-3-backar-med-apotekarnes-julmust.html


Linn Bank
Written:

Fina bilder! Enkla och väldigt inspirerande!

Svar: tack så mycket!
Ellen Dahlström


Robert Fernandez
Written:

Mysigt! :)


yasmine modell mamma och fru
Written:

ser mysigt ut
kraam


Emma
Written:

Ser verkligen jätte mysigt ut! :D Och man kan inte somna till Game of Thrones ;)


beciell
Written:

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara SÅÅÅ snällt!