Wonderful music and winter holiday

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej! Det har varit fullt upp denna vecka. I tisdags hade jag prov i social studies och jag är fortfarande inte klar med min uppsats om ergonomi som ska vara inlämnad senast imogon.
Men nu är det lov (!) och idag har jag utnytjat det till fullo. I morse var det avslutning på Club 700. Självklart hade stjärnparaden en stor del i det hela. Det vart julspex och jag var där och sminkade. Sedan åkte jag, Emina och Laura till aspholmen för att kika in på Lager 157 (hittade inte någonting) och sedan vidare till Bra & Begagnat som var stängt... Då gav vi upp och åktte tillbaka upp på stan igen. Vi tog en tur förbi stadsarkivet och bläddrade igenom allt material som tidigare stjärnparadare så fint arkiverat. Fina bilder från stjärnparadsfester på 90-talet och
en hel del protokoll. Efter en timma där så gick vi vidare till laura och åt supergod lunch och latade oss. Sen drog jag och Emina upp på stan igen och jag kom precis hem, vilken dag!
 
Imorgon vankas det stjärnparads fest och vi ska självklart dansa tills jorden går under. Önska oss lycka till!
 
Connor Everitt, så underbar! Här är hans cover av Ben Howard's Black flies. 
Anna
Written:

Oj vad bra han är! :D

Svar: Jaa vist är han! :D
Ellen Dahlström