WISHLIST

Update: | ✝ Publicerat i
Efter att ha cyklat hem i det kalla men fina vädret så behövde jag lite utlopp för min kreativitet. Satte på tevatten och surfade in på polyvore. Satte genast igång med att redigera, klippa, och inspireras. Gjorde en liten önskelista på snygga kläder och accesoarer som jag bara älskar! Hoppas att tomten ser detta...
 
Please Santa
Älskar ballerina skorna från Jeffrey Campbell. Har varit galen i dom ett tag och så fort jag går förbi Bergquist skor så tittar jag lite extra på dom. Lite väl dyra dock, så dom får nog stå kvar i affären. Halsbandet är underbart och man ska inte tala om den vinröda toppen med nitar på axlarna... Skulle med glädje rensa bort allt i min garderob för dessa plagg!
 
Ella
Written:

Bootsen var väldigt häftiga! Och västen var superfin :D !!