Nutella cupcakes

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Food
Igår kännde jag för att baka och bestämmde mig för att göra några riktigt smaskiga cupcakes!
Grundreceptet på muffinsarna hittar ni i Leilas bok A Piece of Cake. Istället för frosting så täckte jag muffinsarna med ett lager nutella och dekorerade med strössel, mörk choklad och mini marshmallows. Så gott!
daniela
Written:

ser sjukt gott ut!!


Annika
Written:

Super mumsigt :>


Chokladfreak
Written:

Mmmm låter sjukt gott ju!


felicia "efji" johansson
Written:

ååh. ser goda ut


Anonym
Written:

Så smarrigt!

Peter
Written:

Ser ut att vara riktigt gott!


felicia-
Written:

vad goda dom ser ut, är inte mycket för cupcakes men titta kan man ju göra=)


Sanna
Written:

Ååhh det ser dögott ut!! :D Nutella är min absoluta svaghet dessutom.


Wow, ser så gott ut att det vattnas i munnen! シ


Mums vad gott!


Sara
Written:

åh va gott!! :)


Marie
Written:

Syndigt gott!! =)


aina [fotoblogg]
Written:

Åh dom ser supergoda ut :)


Anna Hansson
Written:

Ser jättegott ut!! :)


Lisette
Written:

Åh gud vad gott *__*


Junitjej
Written:

Vad det ser gott ut!!!


Jessica
Written:

Åhh så gott! :)


Beatrice Jakobsson - Fotograf
Written:

Mums :D


Stickan!
Written:

åh detta ser ut helt gudomligt gott ut :-)


Anneli
Written:

Åh så gott det ser ut. Bara man läser ordet nutella så blir jag sugen på det.


Ida
Written:

Dör så gott!


Linaaaa
Written:

ÅåÅÅH så gott!