Cupcake thursday

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hej alla fina läsare!
hoppas att ni har ett fint lov, för det har jag! Och om ni redan haft lov så hoppas jag att ni har det bra i skolan...
Idag har jag och mamma bakat nutella fyllda choklad cupcakes. Lätta att göra och såå goda!
 
Ikväll blir det kompismys. Jag och emina ska hem till Alice och skypea med Ebba som är på solsemester... jag är ju linte lite avis? Sen bär det iväg ut till Emina för översovning och frossande i Ben & Jerry's.
Ha det bra, p&k!
 
Freja
Written:

Ser jättefina ut!


aliengirl- art is my life
Written:

Det ser så jättegott ut. :D


Louise
Written:

Åh vad fina!


Pablo
Written:

Åh så gott!


ninja
Written:

Ser jätte gott ut! :)


michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥
Written:

mmm..så himla fina..och säkert goda också ;)


Wilma
Written:

Jätte fina!!


felicia.
Written:

nej men guu så gott.
Är dock inte mycket för muffins, tycker det blir så tort men dessa såg goa ut!

Svar: De är faktiskt inte så torra eftersom att de är fyllda med nutella :) pröva!
Ellen Dahlström


Hanna
Written:

mmmm. Sjukt söt kjol du har på dig på headerbilden!<3

Svar: ååh tack!! :)
Ellen Dahlström


Hanna // My Residence, om hus och hem
Written:

Åh vad gott!


Jessica Hagström
Written:

Åh, smaskigt värre! :D


Mathilda - PHOTOGRAPHS
Written:

Åh så mumsigt! :)


JUNITJEJ
Written:

Det ser smaskigt ut!