hej februari

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
...och hej alla fina läsare!
Den varma vårsolen som kikat fram idag har fått mig att längta efter sommaren om inte ännu mer! När jag kom hem drog jag fram shorts, kjolar och linne och prövade allt. jag kan inte få nog av sena sommarkvällar i parken med grill och fina sommarklänningar. Stek på stranden med glass och picknick...
 
Nej nu får jag sluta drömma! Om någon timma ska jag promenera upp på stan och möta Olivia. Vi ska ta en snabb sväng på stan innan jag ska hem och fira mamma som fyller år idag. Bikbok har precis öppnat efter sin renovering så dit ska vi, och det kanske även blir en liten tur till Junk & Vintage, våran favorit!
 
Jag vill ha sommar så att jag kan använda min fina spetsklänning och spana bakom mina pilotbågar!
† HEELi
Written:

Åh jag läntar också mer efter sommaren nu när solen varit framme. Underbar bild förresten :)


Emma
Written:

Ah vem längtar inte till sommaren nu!? Haha, så nära!
Jätte fin bild förresten!


SARAH CARLSTEN
Written:

Ha en fin kväll sötnos! =)


julia
Written:

Här är det långt ifrån sommar :(


Wilma [canonflicka.blogg.se]
Written:

Svar; Tack snälla! :)