Frankrike del III - Saint Émilion

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Experiences, Photography
Andra dagen var vi i en liten stad vid namn Saint Émilion. med endast 2000 Det var hur mysigt som hellst och det var nog där som jag tog mest bilder på hela semestern. Därför bestämmde jag mig för att del tre av semesterbilderna skulle ägnas helt åt den staden. Kram
 
 
Anonym
Written:

Vackert!


Peter
Written:

Jätte fint!


Åh, vad idylliskt det ser ut!


rebeccajohnnysdotter
Written:

såå himla, himla fina fotografier!!


Felicia Fredriksdotter
Written:

Åh så himla fina bilder, Frankrike är så fint!
Jag och min pojkvän har precis bestämt oss för att vi ska dit någon gång inom en snar framtid, det är så fantastiskt fint!


△ ida.
Written:

så fina bilder!


Tilde
Written:

åh så fina bilder!


JUNITJEJ
Written:

Jag vill åka dit!


Elizabeth
Written:

Åhh, så härliga bilder!