Sommarminnen

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Dålig uppdatering? ja det kan man ju säga. men nu är sommarlovet här och jag ska banne mig ta mig tid att blogga lite mer. Inte nog med att sommaren för med sig så många mysiga grillkvällar, härliga semestrar och super god mat att fota. Jag har ett tag nu funderat på att införskaffa mig en ny kamera och hoppas att den kommer hem till mig så snart som möjligt!
 
Imorgon kickar jag igång lovet med en mysig helg i Alice's sommarstuga. Jag, hon, Ebba, Emina och Elias ska cykla dit och kommer inte hem förens på måndag. Då hoppas jag att kameran kommer vara fullspäckad med fina bilder och en massa inspiration.
Hoppas att ni får ett fint lov, här kommer några bilder från förra sommaren!
 
 
rebecca
Written:

ser fantastiskt ut.

rebecca
Written:

ser fantastiskt ut.


Malin Jonsson
Written:

Härliga bilder!


Elin
Written:

första bilden var så vacker! som en tavla!


Yarem
Written:

Gud vad fin den första bilden var!


Junitjej
Written:

Vilka härliga bilder!


aina [fotoblogg]
Written:

Härliga bilder :).


Sara
Written:

jättefina bilder :)