Ge mig sommar nu, tack!

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej alla fina läsare!
Fick en sådan sommarkännsla när jag kom hem efter simmningen, även fast det är kallare än på länge. gick därför omkring i kjol och linne hela eftermidagen. Ge mig sommar nu, tack!
Klänning, kjol och bara ben. Picknick's, sol och värme. Gud så jag längtar!
 
Stina
Written:

Vilken härlig bild! Jag längtar också till sommaren....


Linnea - Livet som hobbyfotograf
Written:

Härlig bild, och vilken fin kjol!
Får man fråga var den kommer ifrån, jag har letat efter en liknande i något härligt mönster väldigt länge! =)

Svar: Tack! jag köpte den på H&M förra sommaren, men den hörde till basic plaggen så jag gissar att den kommer tillbaka i år :)
Ellen Dahlström


Alida
Written:

Instämmer med Stina! Jättehärlig bild verkligen!


Ebba Molin
Written:

Så fint!


Felicia
Written:

Vilken grym kjoL! :)


Louise
Written:

Åh jag längtar så till sommaren jag med!


Paulina Holmberg
Written:

Mysigt, längtar också tills man kan gå klädd så ute!


Marie Bergman
Written:

Vilken fin kjol och vad fint med vitt till :)


Matilda
Written:

Håller med, längtar som tusan!


JUNITJEJ
Written:

Ja, nu vill man verkligen ha sommar!!!