Vintage jacket

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Shopping
Hej och tack för alla fina kommentarer på det förra inlägget!
Vädret idag har varit underbart! Efter lunch slutade vi skolan och jag strosade runt lite på stan med några kompisar för att njuta av vår solen. Vi köpte glass och hade det trevligt på soldäcket vid slottet, även fast det fortfarande låg snö där. Vi hann även med lite vintage shopping och jag slog till på denna sjukt snygga jacka. För endast 150 kronor blev den min! I sommar matchar jag den med jeansshorts, vitt linne och pilotbågar. Enkelt och snyggt!
 
Snart ska jag upp på stan igen. men den här gången ska jag träffa Olivia. Dags för lite mer shopping och efter det åker jag och Alice hem till Ebba. Det blir mat och filmkväll. Mysigt!
 
Beata
Written:

Grymt snyggt! Second hand bjuder alltid på fynd!


JUNITJEJ
Written:

Snygg!


LORISSA LOVEBOMB
Written:

VILKET KAP! Och det låter underbart med mat och mys, ha det så bra! :)


Lisa
Written:

vad snygg!