Blommigt och korall

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Shopping
Hejsan!
Idag tog jag en tur på stan efter skolan i det underbara vädret (sjukt varmt!)
Jag hittade ett par blommiga byxorCubus och ett fint linne från H&M i en härlig korallfärg. Kommer att se så snyggt ut i sommar när man är brun! Ska bära plaggen till vita convere och ett par snygga bågar.
 
josse
Written:

Jag säljer TVÅ par RAY BAN WAYFARER, olika färger, helt nya med alla tags kvar.. RB 2140, Kenzas favoritmodell :)

Snabb affär, säljes till ett kanonpris då jag behöver få in lite pengar.. Så FÖRST TILL KVARN!

Skynda att fynda sommarens hetaste accessoar! Kolla bilder på min blogg och maila mig [email protected] vid intresse..


EMMA
Written:

Älskar linnet! Kram :)


Ida ♥
Written:

åh vart har du köpt jeansen?

Svar: Dom är från Cubus :)
Ellen Dahlström


JUNITJEJ
Written:

Så snygga plagg!


emelie
Written:

Snygg kombo! Älskar korall :D


Ida Sandberg
Written:

Snygga byxor !