John, Maureen and Lauren

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Alltså gud vad jag längtar; idag är det exakt en vecka kvar tills sommarlovet äntligen börjar!
Men just nu märks det inte riktigt... här i Örebro har det regnat och regnat och regnat och man kan
nästan tro att det är hösten som är på väg och inte sommaren.
På grund av vädret så har jag stannat inne sedan jag kom hem från skolan. Jag har fixat naglarna och lysnat på underbar musik.
 
Just nu har jag tagit en liten paus från läsandet. Jag hittade en sådan bra bok på skolbiblioteket för några dagar sedan och jag är helt fast! Den heter Let it Snow och är uppdelad i tre korta berättelser som är sammanlänkade i varandra. Den första är skriven av Maureen Johnson, den andra av John Green som är en av mina absoluta författare och anledningen till varför jag läser boken, och den sista är skriven av Lauren Myracle. Även fast boken utspelar sig under julen (och det snart är sommar) så bara älskar jag den. Jag rekomenderar den starkt!
 
Philippa
Written:

Jag älskar den boken!! :)