Den första Oktober

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Igår hade jag fotolektion som vanligt, och eftersom att jag inte hinner blogga så mycket nu för tiden på grund av en hel del i skolan, så är det ju hur bra som hellst. Då får jag lite tid i skolan till att både lära mig och fixa lite bilder till bloggen...
Vi gick till stadsparken på eftermiddagen för att knäppa lite bilder. Åh så mysigt det är där!
Äpplena hängde röda på grenarna, dock var alla längst ned plockade så jag kunde inte smaka...
 
 
Åh, här skulle jag så gärna bo! Och jag skulle inte heller säga nej till huset på bilden längst upp...
Sofia
Written:

Himla mysiga bilder :-)

Svar: Vad glad jag blir, tack!!
Ellen Dahlström


Molly
Written:

Fin blogg du har!

Svar: tack Molly! :)
Ellen Dahlström


klara
Written:

fina bilder! :)

Svar: tack så mycket!
Ellen Dahlström


Felicia Andreasson - Foto
Written:

Så fina bilder! :D

Svar: men vad snällt, tack!
Ellen Dahlström


EMELIE
Written:

fin blogg!!

Svar: tack snälla du!
Ellen Dahlström


Kajsa
Written:

mysiga bilder ! :)

Svar: tack :D
Ellen Dahlström


Fani
Written:

jättefina höstbilder :) hade också gärna bott i något utav husen på antingen första eller sista bilden, så jäkla fina ju!

Svar: Tack! Ja, dom är ju bara såå fina!
Ellen Dahlström


Alida
Written:

Åhh fina Örebro <3

Svar: Ja visst är det fint :)
Ellen Dahlström


Johanna
Written:

Så fina bilder :)

Svar: Tack!!
Ellen Dahlström