Höst till hundra procent

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Idag strejkade jag, så jag avbokade mitt boxningspass på Friskis och åkte hem istället. Det är sjukt hur trött jag är. Känner mest för att lägga mig i sängen och sova, men det går tyvär inte. Först måste jag plugga...
När klockan var två känndes det som att den var fem, så jag och Ebba sprang iväg till ica och köpte julmust och gifflar med smak av pepparkaka. Dagens absolut bästa beslut, näst efter gymavbokningen! Det känns skönt att vara hemma nu i alla fall. Innan jag tar tag i pluggandet så ska jag läsa några kapitel i böckerna som jag håller på med för tillfället, spela lite piano och depp-lyssna på Passenger. Varför depp-lyssna? För att han kommer till Sverige i slutet av oktober och jag har varken biljetter eller någon som är villig att hänga med...
 
Pga bildtorka så kommer några höstiga bilder från min mobil
 Örebro är för fasen underbart på hösten.
Ett hav av gula löv på vägen från fotokursen till skolan.
Partyfixad a la indian, utklädningsfest med Stjärnparaden!