Höst i Örebro

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Dagarna blir kortare, vädret blir allt kallare och läven färgas gula, röda och orande. Ja, vi har nog alla märkt att hösten är på väg. Som varge tisdagsmorgon (och måndags eftermidag) tog jag min kamera med mig och begav mig till Karolinska skolan där jag har lektion i Foto. Som tur är, är naturen runt om Karro hur mysig som hellst så det finns en hel del som gör sig bra på bild. Förutom dagens uppgift så passade jag självklart på att knäppa några bilder på de fina husen runt omkring. Örebro är verkligen vackert!
 
 
Annika
Written:

Fina bilder :)


Clara
Written:

Gud så fintfotat!! Coolt med den andra!


Kattis
Written:

Superfina bilder ! :)


Tilde
Written:

Härlig blogg!:)


JUNITJEJ
Written:

Fina bilder!


ebba m
Written:

älskar örebro stad, så mysigt...
kram