Strawberry smoothie

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
 
Hej!
Jag firar fredag med en god jordgubbs smoothie som jag gjorde så fort jag kom hem från skolan. Jag ser verkligen fram emot helgen och i alla fall några få pluggfria timmar. Jag och Ebba bestämmde oss för att gå upp på stan och fota lite imorgon och sedan åka vidare hem till henne och kolla på Sherlok. Åh vad jag älskar Sherlock!
 
Hi!
I'm celebrating Friday with a yummy strawberry smoothie I made as soon as I came home from school. I'm really looking forward to the weekend and at least a few study-free hours. Me and Ebba decided to go into town to snap some pictures tomorrow and then we're going to hers to watch Sherlock. Oh how I love Sherlock!
Linnea
Written:

Så gott!


Alinde
Written:

Goott!! :D :)


Louise
Written:

Mums! :)


Joe
Written:

Mums så gott!! :) Ha en trevlig helg.


lovisa/polichinelle
Written:

åh, smoothie när den är som bäst!


Sofia
Written:

Ser gott ut :-)


Tess
Written:

Mums, vad gott! :) Kram


Jojo
Written:

Ser gott ut!


Kajsa
Written:

mumsigt ! :)


Annster
Written:

Så gott :)